İYİ Kİ DOĞDUN FRANK !!! SENİ SEVİYORUZ ! Happy Birthday, Frank Sinatra! We Love You!

FRANCIS ALBERT SINATRA İYİ Kİ DOĞDUN ! DÜNYA SENİNLE DAHA ANLAMLI ! 

Frank Sinatra’nın 75. Yaş Günü Kutlamaları. Tüm dostları ve sevenleri ile birlikte

Frank Sinatra ; “Şüphe yok ki bunun hayatımda yaşadığım en güzel doğum günü partisi olduğunu düşünüyorum.Hatta düşünmüyorum biliyorum !

                               Sadece şunu söylemek istiyorum  hepinizi çok seviyorum , ve bu harika gece için çok teşekkür ediyorum.ömrümün sonuna kadar hatırlayacağım.

Tanrı sizi korusun …”

 

İYİ Kİ DOĞDUN FRANK !!! SENİ SEVİYORUZ ! Happy Birthday, Frank Sinatra! We Love You!” üzerine 2 yorum

  1. Dünyaya senin gibi bir ses gelmedi, gelemez. Şarkıların için teşekkürler, mekanın cennet olsun. Seni çok seviyorum.

Bir Cevap Yazın

