Rustic Cabin Anıları "Rustic Cabin Memories"

>

Bu resim Frank Sinatra için değil Rustic Cabin için çekilmiştir… 

1938 Frank en önde

Rustic Cabinin nadir resimlerinden… Rustic Cabin daha sonra çıkan bir yangında yok olmuştu

 

1937 yılının yaz aylarında Frank Jersey de yol kenarında yeni bir bar açılacağını duydu.Bar hem garsonluk yapacak hem orkestraya solist olabilecek birilerini arıyordu… O güne kadar amatör bir grup olan Haboken Four da çalışmış olan Frank için bu ilk solo deneyim şansı olacaktı. Bu izbe barın diğer bir avantajıda new yorkda bir radyo ya bağlı hattının olması ve haftada bir gün bu radyoya canlı yayınına Dance Prade adlı showa  katılabilmesiydi…
Frank işi aldı ve haftada 15 dolara garson şarkıcı olarak çalışmaya başladı.. henüz 22 yaşındaydı…. Yıllar sonra Frank Rustic Cabin günlerini ” Mükemmel bir deneyimdi” diye tanımladı ve söyle devam etti  ” Piyanist çalardı ve ben masaların arasında sarkı söylerdim. Piyonunun etrafında dolaşır ve hiç durmadan şarkı söylerdim.Müşterilere masaları gösterir,orkestraya katılır masa masa gezerek şarkıma devam ederdim ama bunu aldırmazdım..cünkü öğreniyordum”
İşte Rustic Cabin günleri Frankin mükemmel yeteneğine ilk tecrübelerini kattığı yerdir…. Frank o günlerde bile başaracağını hissediyordu. Rustic Cabinde etrafında ki bir çok kimseye bunu ifade etmiştir…

Bir Cevap Yazın

