>Don Rickles dan bir Anı "A Memory From Don Rickles"

>

Amerikalı Ünlü stand up komedyeni ve Aktör Don Rickles , Frank Sinatra ‘nın yakın dostlarından biriydi ve uzun yıllar çeşitli showlar da beraber çalışmışlardı.  Don Rickles in 1960 lar dan komik bir anısını paylaşmak istiyorum ;

” Vegas , Sands otelin lobisinde bir kızla oturuyordum ve hersey yolunda giderse kızı tavlayabilceğimi biliyordum. O sırada Franki gördüm ve uygun bir zaman aralığında yanına gidip “Frank dinle , şurdaki kızla beraberim eğer masamıza gelip bir merhaba dersen çok yardımcı olursun…anlarsın ya ;)” dedim. Frank “problem değil , tabiki ! ” dedi. Kısa zaman sonra Frank yerinden kalktı ve masamıza geldi “Hey Don naber!  seni ve bu güzel bayanı burda görmek harika” dedi. Kafamı sıkılgan bir şekilde kaldırdım ve bağırarak “Hadi ama Frank sırası değil!!!!  görmüyormusun birisiyle beraberim!!!!” :))))

14 Nisan 1969 Los Angeles 41.Oscar ödülü törenleri. Frank Sinatra ve Don Rickles.

 

Don Rickles , Frank Sinatra ,Johny Carson Showda

Don Rickles, Buddy Lester, George Sidney, Frank Sinatra, Jack Entratter and Dean Martin  Sands Otel Vegasda akşam yemeğinde


Bir Cevap Yazın

